سامانه مودیان مالیاتی

سامانه مودیان مالیاتی شرکت یونیک سافت با بهره گیری از مشاوران مالی اداره دارایی و توسط تیم با تجربه این شرکت طراحی و تولید شده .
توسط این سامانه ،اصناف و سازمانها میتوانند یدون نیاز به نضب نرم افزار حسابداری صورت حساب های الکترونیکی خود را وارد سامانه اداره دارایی نمایند.
از آنجاییکه این سیستم به ساده ترین حالت ممکن طراحی شده بنابراین تمامی اصناف میتوانند با حداقل میزان آگاهی از حساب و کتاب مجموعه خود از این سامانه استفاده نمایند و با خاطری آسوده انچه مورد نیاز سامانه اداره دارایی میباشد را ارائه دهند.

 

کاربران و حسابداران عزیز می توانید با مراجعه به این لینک نرم افزار شرکت یونیک سافت را دانلود نمایید و همچنین از طریق این لینک نیز آموزش استفاده از سامانه به طور کامل آموزش داده شده است.

 

ویژگی های سامانه مودیان مالیاتی

۱ – تحت مدیریت سازمان مالیاتی است

۲ – به هر یک از مودیان کارپوشه ( پنل کاربری ) اختصاص داده شده است

۳ – تبادل اطلاعات بین سازمان مالیاتی و مودیان از طبق این سامانه صورت می گیرد

۴ – مودیان با هر وسیله ای که حافظه مالیاتی به آن وصل می شود می توانند به سامانه مودیان متصل شوند.

۵ – مرجع نهایی ثبت و صدور و استعلام صورتحسابهای الکترونیکی است

اهمیت سامانه مودیان مالیاتی

  1. کاهش فرار مالیاتی: با استفاده از این سامانه، افراد به صورت دقیق تر و شفاف تری از وضعیت مالیاتی خود خبر می‌گیرند. این امر به جلوگیری از فرار مالیاتی کمک می‌کند، زیرا با افزایش شفافیت، سازمان امور مالیاتی می‌تواند بهترین راه‌کارها را برای کاهش فرار مالیاتی اتخاذ کند.
  2. ثبت دقیق اطلاعات: با استفاده از سامانه ، افراد قادرند اطلاعات مالیاتی خود را به صورت دقیق‌تر ثبت نمایند. این اطلاعات شامل درآمد، مالیات و عوارض، هزینه‌ها، کسری‌ها، اعتبارات و سایر اطلاعات مرتبط با مالیات است. با ثبت دقیق این اطلاعات، احتمال وقوع تخلفات مالیاتی بهبود می‌یابد.
  3. پرداخت آسان مالیات: با استفاده از سامانه مودیان، افراد می‌توانند به راحتی مالیات خود را پرداخت کنند. این امر به معنای کاهش زمان و هزینه‌های مربوط به پرداخت مالیات است و برای سازمان امور مالیاتی هم به معنای جمع آوری بهتر و به موقع مالیات است.
  4. افزایش شفافیت: استفاده از سامانه مودیان، به افزایش شفافیت در حوزه مالیاتی کمک می‌کند. این شفافیت، در افزایش اعتماد عمومی به سازمان امور مالیاتی و همچنین در افزایش اعتماد مالیاتی افراد نیز تاثیر مثبتی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *