سامانه بایگانی و آرشیو اسناد الکترونیک یونیک
سامانه بایگانی و آرشیو اسناد یونیک، راهکاری هوشمندانه برای سازمانها و شرکتهایی است که بهدنبال مدیریت دقیق، منظم و دیجیتال اسناد خود هستند. این سامانه با ایجاد یک فضای متمرکز، امن و قابل جستجو، فرآیند نگهداری و دسترسی به اسناد را سادهتر و کارآمدتر میکند. با حذف نیاز به بایگانیهای کاغذی و فضای فیزیکی، سامانه بایگانی یونیک به کسبوکارها کمک میکند تا گامی مؤثر در مسیر تحول دیجیتال بردارند.
مشخصات سامانه آرشیو و اسناد الکترونیک
- مدیریت لیست دسته بندی استاد که شامل افزودن ، ویرایش ، حذف و جستجو اسناد می باشد.
- مدیریت پوشه بندی اسناد که شامل افزودن ، ویرایش ، حذف و جستجو پوشه ها می باشد.
- اختصاص پوشه ها به یک دسته بندی خاص
- نمایش لیست پوشه های یک دسته بندی
- مدیریت اسناد که شامل افزودن ، ویرایش ، حذف و جستجو اسناد می باشد
- ثبت اسناد با فرمتهای مختلف تصویری ، متنی ، ویدیویی و ...
- دانلود اسناد
- چاپ اسناد
- پیش نمایش سند
- مانیتورینگ اسناد(لاگ اسناد)
- تخصیص اسناد به پوشه ها
- مشاهده اسناد یک پوشه
- مدیریت امانت دادن اسناد که شامل افزودن ، ویرایش ، حذف و جستجو می باشد.
- ثبت برگشت از امانت اسناد
پنل قیمت سامانه آرشیو و اسناد الکترونیکی
پکیج برنز اسناد الکترونیکی
10،000،000 تومان
- تعداد کاربر : محدود5کاربره
- پشتیبانی : 6 ماه رایگان
- سطح امکانات : مبتدی
- قابلیت توسعه : دارد
پکیج نقره ای اسناد الکترونیکی
15،000،000 تومان
- تعداد کاربر :محدود10کاربره
- پشتیبانی : 6 ماه رایگان
- سطح امکانات : متوسط
- قابلیت توسعه : دارد
پکیج طلایی اسناد الکترونیکی
20،000،000 تومان
- تعداد کاربر : نامحدود
- پشتیبانی : 6 ماه رایگان
- سطح امکانات : حرفه ای
- قابلیت توسعه : دارد





