سامانه بایگانی و آرشیو اسناد الکترونیک یونیک

سامانه بایگانی و آرشیو اسناد یونیک، راهکاری هوشمندانه برای سازمان‌ها و شرکت‌هایی است که به‌دنبال مدیریت دقیق، منظم و دیجیتال اسناد خود هستند. این سامانه با ایجاد یک فضای متمرکز، امن و قابل جستجو، فرآیند نگهداری و دسترسی به اسناد را ساده‌تر و کارآمدتر می‌کند. با حذف نیاز به بایگانی‌های کاغذی و فضای فیزیکی، سامانه بایگانی یونیک به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا گامی مؤثر در مسیر تحول دیجیتال بردارند.

مشخصات سامانه آرشیو و اسناد الکترونیک

  • مدیریت لیست دسته بندی استاد که شامل افزودن ، ویرایش ، حذف و جستجو اسناد می باشد.
  •  مدیریت پوشه بندی اسناد که شامل افزودن ، ویرایش ، حذف و جستجو پوشه ها می باشد.
  •  اختصاص پوشه ها به یک دسته بندی خاص
  • نمایش لیست پوشه های یک دسته بندی
  •  مدیریت اسناد که شامل افزودن ، ویرایش ، حذف و جستجو اسناد می باشد
  •  ثبت اسناد با فرمت‌های مختلف تصویری ، متنی ، ویدیویی و ...
  • دانلود اسناد
  • چاپ اسناد
  • پیش نمایش سند
  • مانیتورینگ اسناد(لاگ اسناد)
  •  تخصیص اسناد به پوشه ها
  • مشاهده اسناد یک پوشه
  • مدیریت امانت دادن اسناد که شامل افزودن ، ویرایش ، حذف و جستجو می باشد.
  • ثبت برگشت از امانت اسناد


تصاویر سامانه آرشیو الکترونیکی


پنل قیمت سامانه آرشیو و اسناد الکترونیکی